Informem que el concurs per anar al Camp Internacional de Zadar aquest any 2010, ha quedat desert. Us animem a participar l'any que ve. Aquí podeu fer-vos una idea de com serà l’experiència llegint les vivències i mirant les fotos del participants de l'any passat.
L'any 2009 va ser la segona edició del Camp Internacional d’Estiu a Zadar. Dos joves d'Andorra varen gaudir del camp amb altres joves d’arreu d'Europa.
Els dos joves participants d’aquesta segona edició que es va celebrar del 17 al 23 d’agost 2009, van viure una experiència de convivència amb altres joves d’arreu d'Europa. Van anar a la platja, van visitar parcs naturals i van conèixer la població antiga de Zadar. I tot en un entorn natural i cultural impressionant.
Teniu en compte que durant el juny 2011 obrirem una nova convocatòria per participar a la següent edició d’aquest Camp Internacional de Croàcia.
Pots veure les fotos de la seva experiència: fotos Croàcia 2009
Aquesta és una petita descripció de l'experiència que han viscut els dos participants d’aquest any:
Després de que ens confirmessin que havíem guanyat el viatge, ja volíem ser allà per passar-ho bé.
Bé, un cop a Zadar, a les 23h de la nit ens vam dirigir a l'hostal. Com que tothom ja havia sopat i no es veia activitat per els voltants vam haver de visitar la zona amb horari nocturn: Hi havia una pizzeria prou bona al costat :)
Després de la primera nit, ja era hora de conèixer-nos entre tots i visitar la ciutat. Durant tota la setmana vam tenir temps suficient per poder visitar Zadar a la “perfecció” com a ciutat, inclús hi ha temps per poder endinsar-se a les petites illes que l’envolta. Si, a més a més, incloem que l’EuroCamp tenia preparat algunes activitats per els participants tipus: excursions a parcs naturals entre altres, ja era una molt bona combinatòria per conèixer país.
Però no tot va ser: fer de turista. Vam gaudir de la companyia de gent d’arreu d’Europa: Xipre, Catalunya, Rússia, Ucraïna... .Una setmana és suficient per saber que estàs convivint amb bona gent.
Podríem posar: “Ha estat un gran viatge on he après molt d’anglès, cultura d’un país estranger, he fet amics...” Però tot això ja se sap no? No fa falta motivar ningú que no vulgui viatjar, al que li agrada ja sap que se sent quan es fa.
Eloi i Alexandra




